Med et blik
Kun fakta
Hvem, hvad, hvor og hvorfor – alle informationer i kompaktform
Wer, Was, Wann und Warum – Alle Infos kompaktWer, Was, Wann und Warum – Alle Infos kompakt
Kun fakta
Hvem, hvad, hvor og hvorfor – alle informationer i kompaktform
Wer, Was, Wann und Warum – Alle Infos kompaktWer, Was, Wann und Warum – Alle Infos kompakt
Egen udvikling gør hele forskellen
Gennem tekniske nyudvikling opstår håndgriblige værdier til kuden og dermed konkurrence fordele.
briller skaber stilen
Ifølge mottoet “see and be seen” retter Edel-Optics sig som forhandlende især mod Brand- og modebevidste mennesker, der forstår briller som en livsstil produkt. De matchende briller gør først looket komplet.Die passende Brille macht den Look erst komplett.
Stilikon stoler på edel-optics
Fodboldverdensmesterens egen brillekollektion: Jerome Boateng goes Designer
Kollektion exklusiv mit Edel-Optics auf den Markt bringt. Stay tuned…
Basketball og Lifestyle
Edel-Optics er den eksklusive partner hos det professionel basketball holde Hamburg Towers. “Et spirende hold i den urbane trend sport uden tvivl, som er forbundet med en hidtil uset ungdomskultur og livsstil, de er derfor ideelle til edel-optics image”. (Dennis Martens, direktør Edel Optics)
Fra tyskland ud i hele verden
Edel-Optics driver online-butikker i 53 lande. Butikkerne drives på de landespecifikke domæner og er individuelt tilpasset til de respektive markeder i form af sprog, valuta, priser, support kontakt, leveringstider etc.
Det bedste fra to verdner
Edel-optics storekoncept er hylder og reoler udskiftet med IPads Bei dem von Edel-Optics entwickelten Storekonzept werden Regale und Vitrinen durch iPad-Terminals ersetzt. Bei dem von Edel-Optics
Online rådgivning til korrekturlinser
Det, af Edel-Optics, udviklet Tool giver kunder, der køber briller med styrke fuld rådgivning med hensyn til prisniveauet og pris-ydelses-forhold af linser. Preis-Leistungs-Verhältnis von Korrektionsgläsern.
Edel-optics hoved
Grundlægger og CEO af Edel-optics har over 10 års brancheerfaring og en vision for Optikkeernes fremtid. Branchenerfahrung und eine Vision für den Optiker der Zukunft. Branchenerfahrung und eine Vision für den Optiker der Zukunft.
Brillenmekka
Med over 20.000 tilgængelig designer briller på stedet og en banebrydende koncept butik er edel-Optics falgshipstore blevet 2014 kåret af Retail Technology Award Europe i kategorien “Best Customer Experience”. Award Europe in der Kategorie “Best Customer Experience”.
Eventhallen
Den, i slutningen af 2014, åbnede eventhal i Hamborgs Wilhelmsburg har siden maj 2017 båret navnet. ”Edel-optics.de Arena” Branchenerfahrung und eine Vision für den Optiker der Zukunft. Branchenerfahrung und eine Vision für den Optiker der Zukunft.
Kreditkort |
Køb på faktura |
EC-betaling |