Moderatoren og stil-ambassadøren Sylvie Meis bringer nu, i samarbejde med Edel-Optics hendes første solbrillekollektion på markedet. Modellerne fra linjen “Sylvie Optics” er først tilgængelige fra marts og kan kun fåes hos Edel-Optics. Dermed slutter den skønne hollænder sig til sportsstjernen Jérôme Boateng, der lancerede sin anden succesfulde brillerkollektion i efteråret med Edel-Optics.
“Sylvie er en imponerende og flerfasetteret person, som går gennem livet stærkt, direkte og altid med stil. Hun er en engageret mor, designer, succesfuld forretningskvinde, charity-lady, moderator og stilambassadør, kort sagt en moderne heltinde! Vi glæder os til at arbejde sammen og vil med den eksklusive Sylvie Optics kollektion appellere til enhver stærk kvinde, der er midt i livet og mestrer de forskellige udfordringer i hverdagen”, siger Dennis Martens, grundlægger og administrerende direktør for Edel-Optics om det nye samarbejde.
En af de største udfordringer i Sylvies liv var sandsynligvis hendes kamp mod kræften, som hun klarede sig igennem. Også hendes skilsmisse fra fodboldspilleren Rafael Van der Vaart, som ellers var grunden til at hun flyttede til Tyskland, var ikke let. Men Sylvie har klaret enhvert udfordring hun har mødt, og giver andre kvinder styrken og motivationen til at gå igennem vanskelige tider.
Hendes kollektion understreger endnu engang hendes livsindstilling og viser hvor meget det, at være kvinde betyder for hende. Sylvie fejrer livet, lader sig ikke stoppe af noget som helst og taber aldrig sin optimisme eller positive karisma. Hun giver folk styrke, og ikke kun gennem hendes egen livshistorie som hun trygt deler med offentligheden. Powerkvinden har en lidenskab for at hjælpe andre mennesker og for eksempel støtte andre kræftpatienter.
Kærlig mor, powerkvinde, stilikon, charitylady, designer, moderator – Sylvie er med hendes store personlighed en moderne heltinde, og det er præcis det, der afspejles i hendes solbrille kollektion.
De fem brillemodeller repræsenterer Sylvies forskellige facetter. ACTIVE modellen er baseret på hendes kærlighed til sport og en bevidst livsstil. Lidenskabelig mor og fighter – dette er repræsenteret af modellen PASSIONATE. SELFMADE repræsenterer hendes succes som forretningskvinde, hendes beundringsværdige udholdenhed i dette felt og hendes disciplin, som hun er kommet så langt med. Kærligheden til livet og kvindelighed er lige så meget en del af den blonde powerkvinde såvel som sensualitet og sexappeal. Betydningen af disse egenskaber er illustreret i modellen SENSUAL. Modellen CLASSY står for Sylvies sociale engagement og rammer som et adjektiv perfekt den hollandske kvindes karisma.
Den officielle præsentation af solbrillerne finder sted i Hamburg i slutningen af marts. Fra da af vil modellerne udelukkende være tilgængelige fra multichannel-optikeren Edel-Optics.
Det er helt sikkert, at Sylvie Optics-linjen vil være super moderne. For Sylvie er ikke kun yderst velbevandret i tøj, sko og tasker, hun ejer også helt utroligt 500 par solbriller selv og kan nu endelig springe ud med hendes nye kollektion som kæmpe brille elsker.
I kan godt være spændt på den nye damekollektion fra Sylvie Meis. Hold jer godt opdateret så i ikke misser deres første dag på markedet.
Leave a Comment