Solbriller er rigtige all-rounders. Selvfølgelig beskytter de os imod at blive blændet og absorberer de farlige UV-stråler. Nogle modeller har andre egenskaber som polariserede glas eller glas, der kan udskiftes. Nogle producenter har udviklet eksemplarer, der sågar kan klappes sammen. Hvad de fleste ikke har været bevidst om om indtil nu (eller hvad der i hvert fald ikke er blevet talt om) er, at det er den populæreste modeaccessory, der hører med under smykker. Når man kigger på de dyre modeller fra Swarovski, Bvlgari og Jimmi Choo, ser man megen fin og smuk glimmer og glans. Vi vil gerne præsentere de mest opsigtsvækkende solbriller med Glam & Glitter:
Stjerner og Starletter til stjerner og starletter
Gucci er inkarnationen af luksus og elegance. Dette italienske brand er kendt for eklektiske, moderne og romantiske produkter, som alle er kendetegnet ved deres kvalitet og unikke kærlighed til detaljer. Denne kærlighed til detaljer er også tydelig i Gucci GG0116S, da modellen er pyntet med store og små stjerner, der både befinder sig på hele stellet og på bøjlerne. Det gyldne GG-logo på siden må heller ikke mangle. Ikke bare fashionistaen og paradisfuglen Elton John, men der er også mange andre stjerner fra musik- og filmverdenen, der er fans af dette ekstravagante eksemplar.
Shine bright like a star crystal glass
Når man taler om smykker, kommer man ikke udenom Swarovski. Denne østrigske producent af slebne krystalglas forædler ure, solbriller og andre accessories med krystaller og bringer glans ind i hverdagen. De eksklusivt slebne krystaller bryder lyset på en måde, som får hele tilbehøret til at skinne og og gør det til en eyecatcher. Solbrillerne fra Swarovski findes med og uden krystaller i de mest forskellige former fra runde kvadratiske. Cat-Eye-modellen er særligt populær blandt kvinderne.
Bvlgari
Bvlgari er den tredjestørste producent af smykker i verden. Skuespillerne Kirsten Dunst og Leonardo DiCaprio har også bidraget til den internationale succes. Den amerikanske supermodel Bella Hadid viser sig også ofte afbilde med Bulgari-solbrillerne BV6089 fra Serpenti-kollektionen. I denne kollektion er slangen i fokus. Derfor er Bvlgari-solbrillerne pyntet med elementer, hvis design minder stærkt om en slange.
„Come in my room, my sheet Versace, when I go to sleep, I dream Versace“
Drengene fra Migos ved, hvad der er godt. Versace er et af de mest populære modebrands i verden, ikke kun blandt rappers og andre musikere. Enhver med respekt for sig selv går stolt med Medusa – Versaces logo, som har udviklet sig til et statussymbol. Det er dermed heller ingen hemmelighed, at dette italienske luksus-brand tager sig godt betalt. De, der ikke har råd til det, må til dels gribe til forfalskninger, blandt andet til fake Versace. Vores produkter er 100% ægte og kommer med originalt etui inklusiv pudseklud.
En af de allermest ekstravagante modeller er Versace VE2197. De skiller sig ikke kun ud på grund af monoskiven og den spidse form, men også på grund af gulddelene. De har en guldbelægning ovenpå og på siderne. Og på bøjlerne må den gyldne Medusa ikke mangle.
Fashion fra Fjernøsten
Smag kan man som bekendt ikke lære, og det gælder også for nogle talenter. Og sådan er det i hvert fald også med Jimmy Choo. Modedesigneren fra Indonesien begyndte allerede at designe som lille dreng. Øvelse gør mester. Derfor var det kun et spørgsmål om tid, før designeren opnåede priser som Officer of the Order of the British Empire eller Designer Brand of the Year. Selv i den britiske kongefamilie har Jimmy Choo tilføjet glans og glimmer. Særligt opsigtsvækkende er Jimmy Choo-solbrillerne Lizzy, hvor der glimter en ultrafin pynt af krystal på stellet.
Fancy Fashion fra Fendi
Det har der ikke altid fandtes. Det italienske fashion brand er grundlagt i 1952 og har længe stået for enkelhed og elegance. I 90erne begyndte ingen ringere end stjernedesigneren Karl Lagerfeld at tilføre brandet mere ekstravagance (han startede med damekollektionen). Stilen, farverne, mønstrene og formerne ændrede sig og blev mere opsigtsvækkende. Dette friske udtryk har Fendi fået uden at forråde sine gamle værdier. Resultatet er tilbehør, som forener innovationen med traditionen og dermed hører de til vores it pieces. Det bedste eksempel er nok Fendi FF 0295/S.
Ligegyldigt, hvilket brand eller hvilken model, du beslutter dig for, er der et, der står fast: Med krystalglas, rhinsten, gulddele og anden pynt, behøver du ingen halskæder eller armbånd, du kan bare have dit smykke på, på dit ansigt. Så derfor håber vi for dig, at der kommer til at ligge noget fra vores sortiment under dit juletræ på juleaften 😉
Leave a Comment