HOTLINE +45 7 8777536
Gratis forsendelse og returnering
30 dages returret
 
 
Warenkorb (0)0,00 €
 
 
 
Gratis forsendelse og returnering
30 dages returret
 

 
 
 

Dolce & Gabbana Solbriller

 
 
 
 

Produktgruppe

Glassenes farve

          

Størrelse

  • 15 – 49 (5)
  • 49 – 51 (27)
  • 51 – 56 (138)
  • 56 – 75 (116)
  • 75 – 158 (15)
  •  

Pris i DKK

  • 1.200 – 2.500 (209)
  • 2.500 – 3.500 (85)
  • ovenfor 3.500 (7)
  •  
 
filter
 
Sortierung
 
301
 
 
Products/Page
 
Sorteret efter
 
 

Sorteret efter

  • sorter efter pris (billigste først)
  • dyreste først
  • order by salesrank
  • Sorter efter udkommelsesdato
filter
 
 
1/7
1/7
2 3 4
5 6 7

Dolce & Gabbana Solbriller

„Solo et pensoso i più deserti campi
vo mesurando a passi tardi et lenti,
et gli occhi porto per fuggire intenti
ove vestigio human la reni stampi.“

"Alene og i mine tanker går jeg gennem de mest øde områder
med tøven, og langsomme skridt,
og med mine øjne leder jeg, for at undslippe,
efter hvor for eksempel et menneskespor har formet sandet."

Således skrev den italienske digter Francesco Petrarca engang i en af hans berømte sonetter, og glemte da, at dette øde land også kan betrædes i selskab med andre for at nå frem til der hvor intet menneske nogensinde før har været. Hver dag bekræfter Dolce & Gabbana og deres kollektioner dette når deres imponerende kunstneriske evner bliver demonstreret og lader enhver tilskuer undslippe hverdagen et øjeblik, mens de sætter deres mærke i sandet. De to italienske designere skaber med deres kreationer unikke drømmeverdener, der er indbegrebet af italiensk mode og altid er barok ... sensuel (Dolce Gabbana DG2179) ... og sexet (Dolce Gabbana DG4277).

De ekstravagante ideer (Dolce Gabbana DG6111) fra mode duoen forfører med den særlige Je ne sais quoi (Dolce Gabbana DG4311) og sørger for at alle modehjerter (Dolce Gabbana DG2174) slår hurtigere. Men hvem eller hvad er det som står bag succesen for dette berømte modehus?


fotos2/EO-SEO-dolce-and-gabbana-solbriller-damer_1271x793.jpg


Historien om Dolce & Gabbana

Mærket gjorde sig bemærket i 1985 og mødte med deres sensuelle såvel som vittige og overspændte design en del af Milans fashionwonder i 80'erne og 90'erne. Timing er alt. Og alligevel gælder det ikke udelukkende for de to grundlæggere. For mens Domenico Dolce og Stefano Gabbana ofte bliver set som de freaky, små brødre fra Giorgio Armani, Gianni Versace og Gianfranco Ferré, har de to sat hele modeverdenen på hovedet, og de er kommet for at blive.

Det glemmes ikke da de eksempelvis førte Naomi Campbell og Gisele Bundchen omkring på deres gamle palads på Via San Damiano, eller hvordan de lod Madonna og Kylie Minogue være deres globale annoncører.

Desuden så de meget tidligt ændringerne i medierne og havde en stor rolle i de tektoniske pladers forskydninger i det nye mode- og mediebillede. Eksempelvis reserverer de den forreste række til deres modeshows til de systematiske bloggere, pladser som normalt gives til redaktører på de store magasiner så de kan få et indblik i de nyeste trends inden for en skrøbelig verden af mode.

Dette er kun det første skridt, som gør det muligt for Dolce & Gabbana at tage den digitale verden af bloggere og instagrammers med når de bringer deres online-forretning til nye dimensioner.

Frem for alt holder de to designere deres beskyttende eller rettere kreative hænder over enhver som de arbejder sammen med. Også da de besluttede at lave deres succesfulde kollektion D&G som ikke var interesseret i blot at genoplive noget forældet skræddersyning, men i at genskabe det og give det et nyt karakteristisk look. Men udover deres fantastiske evner inden for skrædderkunst går de to italienere også nye banebrydende veje. I stedet for at lave traditionelle shows på de klassiske Pariser eller New Yorker runways som både Armani, Versace og Giambattista Valli gør, holder de deres Alta Moda shows på fantastiske locations som Capri eller Portofino, hvor editors, bloggere og indflydelsesrige tekstforfattere skriver fantastiske artikler om den unikke stil fra Dolce & Gabbana, selvom deres design ikke har den samme understatede slagkraft som Miuccia Prada (Prada / Miu Miu) eller den kunstige progressivitet fra Consuelo Castiglioni.

En ting er lige så sikkert som Amen i kirken, havde mode duoen kæmpet for deres brand alene var de ikke kommet så langt som de er idag, for den tidligere kunststuderende Gabbana fra Milano, og den sicilianske Dolce, som i barndommen hjalp til i sin fars skrædderbutik, supplerer hinanden fuldstændig perfekt. Selv om eller måske på grund af at deres modehus er drevet som en familieforretning, er princippet: "Alle er med til det hele". Begge arbejder kreativt. Men mens Dolce organiserer og præsenterer mærket på ydersiden, tegner og designer Gabbana. "Jeg fortsætter, der hvor Domenico slap," siger Stefano Gabbana, der fungerer som en art director i virksomheden, mens han beskriver samarbejdet i et interview. "Og så fortsætter han, hvor jeg slap. Han er besat af detaljer, udskæringer og silhuetter. Jeg elsker tryk, smykker og inspiration. Jeg har brug for ham, fordi han giver mig en struktur, og han har brug for mig for visionen“.

Det duale system som det tidligere par arbejder med virker - selv efter de ophørte med at være et par. Den ene udligner den andens mangler, og sammen gør de det bedre end andre kan gøre alene. Også i denne henseende er de avantgarde. Tidligere havde man kun den typiske lonely-fighter som modedesigner. Men forskellene ligger ikke kun i karakterene men ligeledes i deres styrker og svagheder. Der supplerer de hinanden næsten perfekt: Stefano Gabbana, den strategiske leder af det italienske luksusmærke og Domenico Dolce holdets skrædder. "En Dolce-only-kollektion eller en kollektion kun lavet af Gabbana ville være utænkeligt," sagde Stefano en gang om selskabet, som altid fokuserer på et af livets emner: Italien. Sicilianske og kristne motiver giver luksus, følelse og tradition til brandet "Vi har alt i Italien, kunst, mad og inspiration," forklarede Gabbana i et interview.

Præcis disse indflydelser og inspirationer kan man også finde uden for Dolce & Gabbanas tøjkollektion. "Det er som at være i fitnessstudio: jo mere du gør, desto bedre bliver du. Vi er frie, men for en høj pris, men for frihed er ingen pris for høj. Dette er vores barn her. Penge er ikke højt på Domenicos og min liste. Vi kender vores rødder."

Disse rødder kombineret med, at de to væbnede fans fra fodboldklubben Inter Milan ikke altid tager sig selv alt for alvorligt, er grunden til de kan skabe de fantastiske design på solbriller fra Dolce & Gabbana med modeller som Dolce Gabbana DG2164 eller Dolce Gabbana DG2198. "Jeg skal grine i mit job. Hvis du er glad, smitter det af på dit arbejde, og andre kan også mærke glæden."

Denne glæde tilsammen med den kreative leg (Dolce Gabbana DG4304), de udflippede designs (Dolce Gabbana DG4321) og den høje kvalitet (Dolce Gabbana DG4268) giver genklang hos en lang række store stjerner som Madonna, Monica Belucci, Demi Moore, Kylie Minogue, Brad Pitt eller Tom Cruise. For at illustrere den store fangruppe af det italienske modemærke kan man også ligge kunstnere som Missy Elliot, Beyoncé, Selena Gomez eller Mary J. Blige oven i puljen. Dette er blot en af grundene til at mange forsøger at forfalske Dolce & Gabbana produkter, nogen med mere held end andre.

Stilen fra Dolce & Gabbana solbriller

Og det forbliver i forsøget når det kommer til forfalsknere, da brillerne med afrundede former (Dolce Gabbana DG4304), interessante mønstre og ukonventionelle farverige sammensætninger) imponerer og overbeviser om en helt unik linje, der gør stellene til unikke blikfangere. Med D&G finder du det matchende tilbehør til ethvert outfit, som optimalt understreger, fremhæver eller forfiner dit udseende. For Dolce & Gabbana solbriller tilbyder et tidløst design (Dolce Gabbana DG4254) med et luksuriøst touch (Dolce Gabbana DG4295) til uforglemmelige øjeblikke!


Dolce_and_Gabbana/Dolce-and-Gabbana-Solbriller_1271x793.jpg


Fænomenet Dolce & Gabbana solbriller

De uforglemmelige øjeblikke, er præcis målet for de ekstravagante kreationer som Dolce Gabbana Zebra (DG4301) eller de populære Leo-Prints Dolce Gabbana (DG4289). Med ønsket om at skabe en helt særlig følelse: "Modesystemet er mere end blot labels. Du skal kunne tilbyde en sensation og en særlig følelse - du skal fortælle en historie" forklarede Stefano på " vogue.com.au" „Jeg elsker Shakespeare! [Det er en oplevelse] mellem fantasi og virkelighed!"

Siden 1995 skaber Dolce & Gabbana briller og design hits såsom Dolce Gabbana DG2155 og som man kan se i modellerne eller Dolce Gabbana DG2170B lader de sig ikke indskrænke af traditionelle konventioner. Derfor er succeskurven på dette forretningsområde også stejlt opadgående, da italienerne ikke kun har lagt sig fast på et område, men derimod er lige så klar på forandring som deres berømte dyreprints Dolce Gabbana 4319. Siden 2006 har Dolce Gabbana brillefabrikanten Luxottica også overtaget en del. Koncernen har retten til produktion og distribution af disse mærkevarer, der er fremstillet under de strengeste EU-direktiver i Italien.

Dolce & Gabbana briller er et fashion statement

Modellerne er alt andet end til pæne drenge og piger – bæreren af et par Dolce & Gabbana briller skiller sig ud fra mængden og ser fræk og provokerende ud. Du genkender de ekstravagante designerbriller straks på deres overdimensionerede look (Dolce Gabbana DG4310) og det tykke plaststel. Ægtheden på „Dolce&Gabbana“ brillestel kan du kende på det meget tydelige logo i „DG“ skrevet i med guldbogstaver. Desuden er der ofte sat Swarovski sten på brillestangen, hvilket giver brillerne et helt særligt flair – præcis som mottoet „Sparkle to shine!“ Her er der ikke noget der hedder understatement! Hvem har måske lyst til at forsvinde i mængden?

Køb Dolce Gabbana Briller online

At finde den rigtige Dolce Gabbana brille online er så let som en leg med søgefunktionen i vores online shop. Hvis du vil købe briller, kan du filtrere din søgning efter form, farve, materiale og meget mere. Vores digitale optiker hjælper dig med et målrettet valg af de helt rigtige briller med styrke! Hvis du ikke er sikker på, hvilket stel eller farve der passer dig, kan du roligt lade vores Master of Glasses eller vores blogger introducere dig til kunsten at købe de helt rigtige briller. Men de, der ønsker at få råd på stedet er meget velkomne i vores to Hamborg-butikker i AEZ og Ottensener Hauptstraße.

Om os

Med vores hurtige leveringstid inklusive muligheden for ekspressforsendelse, har du dine briller hurtigt i dine hænder eller på næsen. Hvis du ikke kan lide modellen, kan du returnere den gratis til os inden 30 dage efter modtagelsen (forudsætning: Hvis brillerne er blevet lavet individuelt til dig, med særlige styrkeglas kan de ikke returneres eller byttes!) Hvis du er usikker på om stellet passer til dig, anbefaler vi at du får dem sendt til dit hjem først for en gratis prøveperiode.

Vi ønsker dig meget sjov med dine nye Dolce & Gabbana solbriller, som nok skal gøre dig til center of attention med vores motto "See and Be Seen" - hvad enten du er på stranden, på catwalken eller i hverdagen.

 
Har du brug for hjælp?
Tøv ikke med at ringe til os, vi vil gerne hjælpe dig:
+45 7 8777536
mandag til fredag fra kl. 10-19
lørdag 10-15
 
 
betalingsmetoder
cic
Kreditkort
paypal
Paypal
klarna
Køb på faktura
wire
Bankoverførsel
cod
Efterkrav
 
Vores butik
 
VIDEO TUTORIALS